برنامه سفر نبي و کي‌روش به برزيل

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

برنامه سفر نبي و کي‌روش به برزيل

برنامه سفر نبي و کي‌روش به برزيل

مهدي محمدنبي و کارلوس کي‌روش در سفر به به برزيل از کمپ تمريني سائوپائولو بازديد مي‌کنند.

به گزارش شفقنا ورزشی، مهدي محمدنبي و کارلوس کي‌روش در سفر به به برزيل براي شرکت در مراسم قرعه‌کشي جام جهاني 2014 از کمپ تمريني سائوپائولو که براي تيم ملي در نظر گرفته شده است بازديد خواهند کرد.

دبير کل فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم ملي کشورمان اول دسامبر(10 آذر ماه) به برزيل سفر خواهند کرد و 6 دسامبر (15 آذر ماه) نيز در مراسم قرعه‌کشي شرکت مي‌کنند. کي‌روش و نبي قرار است در اين سفر ابتدا از کمپ تمريني سائوپائولو بازديد کنند تا از شرايط آن با خبر شوند. تيم ملي قرار است سومين و آخرين اردوي تمريني خود پيش از جام جهاني را در اين کمپ برگزار کند.

همچنين با هماهنگي‌هايي که بين فدراسيون فوتبال و سفارت ايران در برزيل صورت گرفته کي‌روش و نبي ملاقات‌هايي با مقامات محلي سائوپائولو براي همکاري‌هاي هرچه بيشتر بين تيم ملي و مقامات سائوپائولو خواهند داشت و پس اين اين بازديد و ملاقات‌ها روز 6 دسامبر در محل قرعه‌کشي حاضر خواهند شد.

دبير کل فدراسيون فوتبال کشورمان به همراه کي‌روش نماينده ايران در مراسم قرعه‌کشي خواهند بود و در بخش پاياني سفر نيز قرار است در جلسه توجيهي مسابقات جام جهاني 2014 برزيل شرکت کنند.

براساس گزارش تسنیم، نبي و کي‌روش 16 يا 17 آذرماه به تهران باز مي‌گردند تا برنامه‌هاي تيم ملي براي برگزاري اردو و بازي‌هاي تدارکاتي هماهنگ کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 آذر 1392برچسب:,

] [ 12:3 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه